ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

حسن رحیمی: از خسته نباشید خالی هم خبری نیست/ برای دفاع از قهرمانی می‌جنگیم

شهروندان:
آزادکار وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی گفت: هر چند با ترکیبی از کشتی‌گیران جوان و با تجربه به ازبکستان می رویم، اما تمام سعی خود را می‌کنیم تا از عنوان قهرمانی جهان دفاع کنیم.

حسن رحیمیحسن رحیمی در گفت و گو با ایسنا، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات جهانی کشتی، اظهار کرد: تمرینات سخت و پرفشاری را در چهار مرحله اردو پشت سر گذاشتیم و در فرصت باقی مانده نیز خود را آماده حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی خواهیم کرد. در مجموع از آمادگی بالایی برخوردارم و از لحاظ پایه استقامتی با توجه به تمرینات پر فشاری که داشتیم از وضعیت خوبی برخوردارم.

قهرمان سبک وزن کشتی جهان، افزود: امیدوارم در چند روز باقی مانده تا شروع مسابقات هیچ کدام از کشتی‌گیران دچار آسیب دیدگی‌ نشوند و همگی بتوانیم در شرایط ایده‌آلی به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اعزام شویم و بهترین نتایج را نیز کسب کنیم. امسال با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها پای به مسابقات جهانی می گذاریم، اما امید زیادی داریم و برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته می‌جنگیم.

وی خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله با وجود کشتی‌گیران با تجربه‌ای همچون رضا یزدانی، کمیل قاسمی و مسعود اسماعیل پور در کنار جوانانی همچون رضا افضلی، محمدحسین محمدیان و مصطفی حسین خانی بتوانیم بار دیگر بر بام کشتی جهان قرار بگیریم. امسال تیم‌هایی همچون روسیه، گرجستان و برخی تیم‌های اروپایی و آسیایی مخصوصا در سبک وزن با تمام توان ظاهر می‌شوند، اما تمام سعی خود را می‌کنم تا به مدال طلای جهان برسم.

وی در خصوص حضور دهقان نژاد در اردوی تیم ملی که مربیگری او را در رده باشگاهی نیز بر عهده دارد، گفت: او از جمله مربیانی است که حق دارد در تیم ملی حضور داشته باشد. با صحبتی که با خادم داشتم گفتم اگر با مربی خودم کار کنم مطمئنا می‌توانم نتایج بهتری کسب کنم که او نیز بدون معطلی او را به اردو دعوت کرد. از بچگی با او کار کردم و حضور او کمک زیادی برای موفقیت من در تیم ملی خواهد بود.

رحیمی در ادامه با اشاره به بی‌توجهی مسئولان به کشتی‌گیران، گفت: چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشته‌ایم، اما هیچ مسئولی نیامده بگوید حالتان چطور است و یک خسته نباشید خشک و خالی به ما بگوید. دیگر خودمان به یکدیگر انگیزه می‌دهیم و بحث عشق و علاقه به مردم و خوشحالی آنها در میان است. دیگر از مسئولان هیچ انتظاری نداریم و حرفی هم نمی‌زنیم. سختی‌های زیادی کشیده‌ایم و می‌خواهیم بهترین نتایج را برای خوشحالی مردم کسب کنیم.

ملی‌پوش ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در خصوص حضور در بازی‌های آسیایی نیز، اظهار کرد: با توجه به عملکرد کشتی‌گیران در مسابقات جهانی شاید در برخی اوزان تغییراتی برای حضور در بازی‌های آسیایی صورت گیرد تا بهترین تیم به اینچئون اعزام شود. اگر چه لیست اعلام شده هنوز قطعی نیست و خادم پس از مسابقات جهانی در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا توانایی حضور در بازی‌های آسیایی پس از مسابقات جهانی با توجه به فاصله محدود میان این دو رویداد، گفت: کشتی در وزن ۵۷ کیلوگرم به نفع من شد، چرا که در ۵۵ کیلوگرم به خاطر درصد کم چربی اذیت می‌شدم، اما مشکل خاصی بابت کاهش وزن ندارم و می‌توانم در اینچئون نیز حاضر شوم. ان‌شاءالله با دعای خیر مردم کشتی‌گیران و همه ورزشکاران در میادین جهانی و آسیایی موفق شوند و بتوانند پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.

برچسب‌ها : ,