ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
حشمت‌الله مهاجرانی:

ایرانی‌ها باید به بزرگان فوتبال دنیا احترام بگذارند

شهروندان:
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 1978 آرژانتین معتقد است ایران می‌تواند در جام‌جهانی 2014 از گروهش صعود کند اما در عین حال گفت، تیم ملی قبلا هم با ستاره‌های فوتبال دنیا روبه‌رو شده اما تیم ملی کنونی تدارکات بزرگ می‌خواهد تا دلهره و اضطرابش بریزد.

حشمت‌الله مهاجرانیاین پیشکسوت فوتبال با تقبیح کردن رفتار ایرانی‌هایی که با هجوم به صفحه شخصی لیونل مسی در فیس‌بوک به او توهین کرده‌اند، به ایسنا گفت: این کار به هیچ وجه درست نبود و ایرانی‌ها باید به بزرگان فوتبال دنیا احترام بگذارند. کاری که مردمان تمام دنیا انجام می‌دهند.

ایرانی‌ها خود نیز حرمت دارند که با رفتارشان می‌توانند حرمت‌شان را حفظ کنند. فرهنگ‌شان را به دیگران بشناسانند و قطعا جام جهانی یکی از بزرگترین عرصه‌ها برای این کار است.

مهاجرانی با بیان اینکه همچنین نباید از مسی تابلویی ساخت که تمام توجه ملی‌پوشان را خودش جلب کند، افزود: بازیکنان ایرانی در سال‌های گذشته چندین مرتبه مقابل بازیکنان بزرگ دنیا ایستادند.

فرانتس بکن‌باوئر، میشائیل بالاک و ستاره‌های دیگری که تعدادشان هم کم نبود. پس نباید بترسیم. مسی الان بی‌تردید یکی از بهترین‌های فوتبال جهان است اما او همراه با یک تیم به مصاف ما می‌آید. بنابراین باید برای مقابله با تیم‌ آنها برنامه داشته باشیم و از الان مدام در فکر رویارویی با شخص مسی نباشیم.

برچسب‌ها : ,