ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

زنان در انقلاب اسلامی هویت واقعی خود را بازیافتند

شهروندان:
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: زنان در خلال انقلاب اسلامی توانستند هویت واقعی خود را بازیابند.

زنان به گزارش ایسنا، مهردخت قوپرانلو در دومین نشست کمیته بانوان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجراستان بیان کرد: نگاه ما این است که بتوانیم در برنامه‌های دهه فجر، نوآوری و تحول ایجاد کنیم تا توانمندی‌های زنان را بهتر از گذشته معرفی نمائیم.

وی یادآور شد: بانوان با حضور در عرصه‌های مختلف تاریخ کشورمان نشان دادند که سهم بزرگی در پیروزی نهضت‌های اسلامی داشته و به فرموده امام راحل، زنان همواره جلودار نهضت‌ها بوده‌اند.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با اجرای برنامه‌های درخورشأن، وضعیت موجود بانوان را ارتقاء داده و توانمندی آنان را بالا ببریم.

برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی، ارائه برنامه‌های مشاوره‌ای، مسابقه عکاسی و پیاده روی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و ارائه آثار هنری، کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی، توزیع سی دی صوتی کتاب “دا”، مسابقه کتابخوانی و مسابقه ورزشی برای بانوان شاغل در ادارات از جمله برنامه‌های کمیته بانوان در دهه فجر خواهد بود.

برچسب‌ها : ,