ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
معاون رییس جمهور:

طرح‌های زود بازده‌ای که خیلی از بیکاران را بدهکار می‌کند، قبول نداریم

شهروندان:
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر رشد و توسعه هر چه بیشتر تولید در کشور گفت: طرحهای زودبازده ای که بیکاران را بدهکار کند، قبول نداریم.

مسعود سلطانی فربه گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمسعود سلطانی فر ˈ در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهرستان بستک در استان هرمزگان که با حضورجمعی ازمسوولان برگزار شد، اظهارداشت: امیدواریم که با فضای جدید ایجاد شده و با تثبیت قیمت ارز، شاهد کاهش هشت تا ۱۰ درصدی نرخ تورم باشیم.

وی با بیان اینکه با محدودیت هایی مواجه بودیم اما امروز بار محدودیت ها کاهش یافته، ادامه داد: باید با فعال کردن بخش تولید در راستای تقویت هر چه بیشتر اقتصاد گام برداریم و معضل بیکاری را حل نماییم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، با اشاره به اجرای فاز بعدی هدفمندی یارانه ها، تصریح کرد: تلاش بر این است که در مرحله اول با خوداظهاری و در مرحله بعد با مشخص کردن سطح درآمدهای خانوارها، یارانه ها راعادلانه تر و هدفمندتر توزیع کنیم.

سلطانی فر گفت: گرایش عمومی همه ما خدمت رسانی بیشتر و کمک به توسعه نقاط مختلف کشوراز جمله شهرستان بستک است که این تلاش ها قابل ارج نهادن و مقدس است.

وی تاکید کرد: تمام مشکلات شهرستان بستک را به وزارتخانه های زیربط منتقل و پیگیری خواهم کرد.

شهرستان بستک در ۲۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده که ۱۲ دیماه امسال زلزله ای به قدرت پنج و شش دهم ریشتر این شهر را لرزاند و خساراتی بر جای گذاشت.