ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

خانواده، نخستین آموزشگاه فرزندان

شهروندان:
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعتقاد به اینکه خانواده، نخستین آموزشگاه فرزندان است، گفت: امسال کلاس‌های آموزش خانواده با موضوع و محور جدید آشنایی اولیا با فن آوری اطلاعات و ارتباطات، فضای مجازی، اینترنت، ماهواره، تلفن همراه و آسیب‌های اجتماعی با همکاری پلیس امنیت اخلاقی استان در حال اجراست.

خانوادهبه گزارش ایسنا، «محمدعلی محمدی‌مقدم» در جلسه‌ی شورای قرآن، نماز و عترت استان تصریح کرد: طرح آموزش خانواده با محوریت ترویج فرهنگ نماز در ۹۳ مدرسه این استان اجرا شد.

وی افزود: این کلاس‌ها از آبان‌ماه آغاز شد و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل از شرکت ۵۲۶۸ نفر از اولیای دانش‌آموزان در این کلاس‌ها خبر داد و گفت: امسال کلاس‌های آموزش خانواده با موضوع و محور جدید آشنایی اولیا با فنآوری اطلاعات و ارتباطات، فضای مجازی، اینترنت، ماهواره، تلفن همراه و آسیب‌های اجتماعی با همکاری پلیس امنیت اخلاقی استان در حال اجراست.

محمدی‌مقدم با اشاره به اینکه خانواده، نخستین آموزشگاه فرزندان است، افزود: مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان در همه‌ی نواحی و مناطق استان از این دوره استقبال کرده و تداوم آن را خواستار شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس شیوه‌نامه‌ی وزارتی پس از ارزیابی امسال ۱۰ درصد انجمن‌های اولیا و مربیان نواحی و مناطق که موفق به کسب امتیاز لازم شوند بعنوان انجمن برتر کشوری، استانی و منطقه‌ای انتخاب می‌شوند.

برچسب‌ها : ,