ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
یوسف کرمی خواستار شد؛

هر ایرانی یک واقف باشد

شهروندان:
قهرمان تکواندوی جهان شعار «هر ایرانی، یک واقف» را برای تبیین فرهنگ وقفهای دسته جمعی در کشور مطرح کرد و گفت: هر فعالیتی برای اشاعه فرهنگ وقف را با کمال میل پذیرا خواهم بود.

 یوسف کرمیبه گزارش مهر، یوسف کرمی، قهرمان تکواندوی جهان با بیان اینکه مناطق محروم ایران نیزمند کمک خیران و واقفان است، اظهار کرد: وقف امری خداپسندانه بوده و این فرهنگ در ایران به خوبی جا افتاده است، به صورتی که همواره در کشور ما جای پای خیران مدرسه ساز، مسجدساز، واقفان مختلف و … به چشم می‌خورد.

کرمی معتقد است که یاد افراد خیر، حس خوبی را به اطرافیان منتقل می کند و افزود: ایجاد امکان برای واقف شدن همه افراد در جامعه منتج به پیشرفت کشور می شود و افراد با مشارکت در وقفهای دسته جمعی می توانند خلأهای موجود در کشور را مرتفع کنند.

این قهرمان ورزشی کشور با مطلوب خواندن تخصیص اوراق وقف به بیمارستان تخصصی سرطان در این مرحله، بیان کرد: ما در حوزه امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی دچار کمبودهایی در کشور هستیم و برپایی این بیمارستان به همت جمعی مردم خبر بسیار خوبی برای جامعه هست.

وی با بیان شعار «هر ایرانی یک واقف» عنوان کرد: هر شخصی با هر مبلغی باید در این امر شرکت کند و افراد متخصص نیز باید تخصص خود را در این راستا به کار بندند.

قهرمان تکواندوی جهان با اشاره به حضور خود در این طرح به منظور ارتقای روحیه بیماران مبتلا به سرطان افزود: هر فعالیتی برای اشاعه این فرهنگ را با کمال میل پذیرا خواهم بود.

برچسب‌ها : ,