ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
ذوالفقارنسب تصریح کرد:

اوراق وقف کانالی صحیح برای انجام امور خیر است

شهروندان:
یک کارشناس فوتبال و یکی از خیران کشورمان، امکان واقف شدن مردم با خرید اوراق وقف اتفاق خجسته ای است و خیلی از افراد علاقه مند هستند از کانالهای سالم به انجام امور خیر بپردازند.

بیژن ذوالفقارنسببه گزارش مهر، بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال با بیان اینکه وقف از سنتهای پسندیده ایرانیان است و مردم ایران سابقه طولانی در انجام این امر داشته اند، تهیه اوراق وقف و امکان واقف شدن مردم با خرید این اوراق را اتفاق خجسته ای اعلام کرد و افزود: خیلی از افراد علاقه مند هستند از کانال های سالم به انجام کار خیر بپردازند.

وی با اشاره به اینکه اوراق وقف از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود، خواستار ارائه اوراق با بهای پایین تر نیز شد تا مردم با هر توان مالی در این عرصه شرکت داشته باشند و این فرهنگ در بدنه جامعه نهادینه شود.

وی که بنیاد حمایت از نابینایان و کم‎بینایان شهر سنندج را نیز راه اندازی کرده است، تصریح کرد: باورهای دینی مردم ما اشتیاق را برای مشارکت در راه اندازی بیمارستان تخصصی سرطان فراهم می کند، مسئولان نیز باید با اطلاع رسانی صحیح، اعتماد مردم را در حد بالا نگاه دارند و جلوی هرگونه شایعه را بگیرند زیرا شایعات منفی در این راه بازدارنده است.

این کارشناس فوتبال در پایان تاکید کرد: مردم توانمند و با غیرت ایران حتما در امور خیر اینچنینی با توان بالا شرکت می کنند.

برچسب‌ها : ,