ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
رییس پلیس پیشگیری ناجا:

خدمات‌رسانی ۵۰۰ هزار پلیس و همیار پلیس به مسافران نوروزی

شهروندان:
رییس پلیس پیشگیری ناجا کشور از خدمت رسانی 500 هزار پلیس و همیار پلیس به مهمانان نوروزی خبر داد.

سفربه گزارش ایرنا، ˈتقی مهریˈ در بازدید از جاده های کهگیلویه و بویراحمد افزود: استفاده از اقامتگاه های پیش بینی شده از سوی ستادهای سفرهای نوروزی در مناطق مختلف کشور و رعایت اصول ایمنی از سوی رانندگان از مهمترین راه های افزایش امنیت سفر است.

وی با اشاره به کاهش آمار تلفات جاده ای نوروز امسال نسبت به سال های گذشته تصریح کرد: این موفقیت، پیامد مشارکت مردم و تلاش شبانه روزی نیروهای حافظ نظم و امنیت در جاده هاست.

رییس پلیس پیشگیری ناجای کشور با بیان اینکه جاده های کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار داشتن در محل اتصال استان های مرکز به جنوب کشورجاده های پرتردد کشور است، از نحوه استقرار پلیس در جاده ها و کاهش ۳۱ در صدی خسارات سوانح در این استان ابراز رضایت کرد.

همزمان با برنامه ریزی ایام تعطیلات نوروزی نیز فرمانده پلیس راه کشور اعلام کرده بود، کارت و شناسنامه پلیس، ویژه ۱۰ میلیون دانش آموز همیار پلیس صادر و برای آنها ارسال می شود.

«محمدرضا مهماندار» افزود: جلب مشارکت های مردمی در کنترل ترافیک و کاهش حوادث با مشارکت آموزش و پرورش بویژه همیاران پلیس از موفقیت ها ی نیروی انتظامی است.

به گفته وی، طی سه سال گذشته میزان تلفات در کشور با اجرای این طرح کاهش یافته که بخشی از آن را مرهون زحمات مسوولان آموزش و پرورش هستیم، زیرا معتقدیم ارایه تذکرات از سوی دانش آموزان به والدین در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن قوانین، تاثیرگذار بوده است.