ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

فعال شدن صنعت توریسم، گره‌گشای مشکلات فارس

شهروندان:
استاندار فارس گفت: فعال شدن صنعت توریسم، گره‌گشای همه‌ی مشکلات اقتصادی و اجتماعی است و باید همه‌ی دستگاه‌های اجرایی فارس، در راستای ارتقا کیفی و کمی این صنعت تلاش کنند.

گردشگری به گزارش ایسنا، «سیدمحمد احمدی» دیروز(شنبه ۲۳ فروردین‌ماه) در دیدار با رئیس و کارکنان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز، با اشاره به جایگاه بین‌المللی شیراز و فارس افزود: در جهان امروز توسعه‌ی صنعت گردشگری از مباحث و اهداف کشورهای پیشرفته است و در این راستا سرمایه‌گذاری‌های کلانی می‌شود.

نماینده‌ عالی دولت در استان فارس افزود: استان فارس و شهر شیراز با داشتن ظرفیت زیاد تاریخی، فرهنگی، گردشگری و درمانی توان تبدیل شدن به قطب جهانی جذب گردشگر را دارد و در این خصوص باید برنامه‌ریزی منسجمی شود.

وی با تأکید بر مشارکت و همدلی همه‌ی دستگاه‌های متولی در زمینه‌ی توسعه‌ی این صنعت خاطرنشان کرد: برطرف کردن موانع اجرایی و توجه به کارکردهای فراوان جذب گردشگر دو محور اصلی برای فعالیت متولیان این بخش است و می‌کوشیم تا با فعال کردن ظرفیت‌های اجرایی، گام موثری در ارتقاء این جایگاه برداشته باشیم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: محبوبیت و عدم محبوبیت شیراز و استان فارس به نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات و برخورد سیستم اجرایی با گردشگران باز می‌گردد و فعال شدن این بخش به تنهایی می‌تواند گرهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی باشد.

براساس این گزارش، این دیدار با ارائه‌ی گزارش «سیدحسن خلیلی» رئیس دفتر نمایندگی ورازت امور خارجه در شیراز و بررسی راهکارهای موثر اجرایی پایان یافت.