ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

بازدید صمیمی وزیر راه و شهرسازی از خانه هنرمندان

شهروندان:
وزیر راه و شهرسازی با حضور صمیمی و سرزده در خانه هنرمندان از نگارخانه‌های آن بازدید و با هنرمندان و مدیران خانه صحبت کرد.

عباس آخوندیبه گزارش شهروندان، عباس آخوندی در این برنامه از نگارخانه‌های استاد مرتضی ممیز، استاد هادی میرمیران، چهارفصل (بهار، تابستان، پاییز و زمستان) بازدید و در پایان با مجید سرسنگی مدیر عامل خانه هنرمندان گفتگوی کوتاهی انجام داد.

دیدن آثار هنرمند فقید «حمید غبرانژاد» بخش دیگری از بازدید وزیر راه از خانه هنرمندان بود. همزمان با اولین سالگرد درگذشت استاد «حمید غبرانژاد» مراسم گرامیداشت این هنرمند خوشنویس در نگارخانه استاد ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم ۳۲ اثر از آثار سیاه مشق، نستعلیق، شکسته و ثلث این هنرمند در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

همچنین وی از بزرگترین نمایشگاه هنرمندان خودآموخته در خانه هنرمندان ایران بازدید کرد و در جمع شاعران حضور یافت و چند کلمه‌ای صحبت کرد.

آخوندی در این بازدید از ۵ اثر نقاشی لوریس چکناوریان آهنگساز و رهبر ارکستر ملی کشورمان که در نمایشگاه هنرمندان خودآموخته به نمایش گذاشته شده، دیدن کرد.

اختتامیه نمایشگاه هنرمندان خودآموخته که در تمامی گالری‌های خانه هنرمندان برگزار شده بود، با حضور دکتر عباس آخوندی و هنرمندان شرکت کننده و چهره‌های فرهنگی در فضای باز خانه هنرمندان برگزار شد.