ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

معاون وزیر راه و شهرسازی: ۲۳ بیمارستان را امسال تحویل می دهیم

شهروندان:
معاون اجرایی وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال در سطح کشور 23 بیمارستان جدید را با گنجایش هزار و 300 تخت به بخش بهداشت و درمان تحویل می دهیم.

بیمارستانایرنا نوشت: محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سیرجان در جمع خبرنگاران افزود: در نشست دیروز در محل وزارت راه و شهرسازی مقرر شد با توجه به تلاش جدی در بخش سلامت تا پایان امسال ۲۸ بیمارستان جدید را با گنجایش دو هزار و ۴۶۰ تخت به بهره برداری برسانیم.

وی تاکید کرد: برنامه این است که در دولت تدبیر و امید طرحهای بیمارستانی زودتر از موعد مقرر تحویل دهیم.

او در ادامه همچنین گفت: ۹ پروژه بیمارستانی در استان کرمان در حال اجرا است که چهار مورد آن امسال به پایان می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این ۹ پروژه بیمارستانی در مجموع دارای هزار تخت هستند و در این میان چهار بیمارستان ارزوییه، قلعه گنج، کوهبنان و رودبار جنوب تا پایان امسال بهره برداری می شوند و تحولی در این استان در بخش درمان به وجود می آید.

وی گفت: همچنین بیمارستان منوجان پارسال به بهره برداری رسید.

علیزاده در مورد بیمارستان سیرجان هم اظهارداشت: این بیمارستان که نقش آموزشی نیز دارد دارای بخشهای تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزدان در کنار بخشهای مراقبتهای ویژه و بالینی، سی.سی.یو و آی.سی.یو، آزمایشگاههای مدرن و اتاقهای عمل هر بخش خواهد بود که کار ساخت آن تا پایان سال آینده به پایان می رسد.

معاون اجرایی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز تکمیل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سیرجان که با طراحی جدید ساخته شده و مهمترین بیمارستان استان کرمان است با توجه به موقعیت رو به رشد شهرستان پرداخت می شود.

برچسب‌ها :