ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

تشکیل کمیسیون نظارت بر تاخیر مسکن مهر

شهروندان:
مدیرعامل جدید شهر پردیس با بیان اینکه پرداخت افزایش قیمت مسکن مهر به پیمانکاران آغاز شده و این افزایش قیمت مشروط به تحویل به موقع واحدهای مسکونی از سوی پیمانکاران است،گفت.

مسکن مهر پردیسفارس نوشت: حسن ولی‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا اولویت برنامه‌های او سرعت در تکمیل واحدهای مسکونی مهر همزمان با تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی است،گفت: این دو مورد لازم و ملزوم یکدیگر هستند و در حد خودمان هر چقدر که در توان داشته باشیم واحدهای مسکونی مهر را همزمان با تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما برای سرعت در تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی باید با وزارتخانه‌های ذیربط هماهنگ شویم، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که هیچ تأخیری در افتتاح واحدهای مسکونی مهر ایجاد نشود.

ولی‌پور تأکید کرد: با توجه به شرایط مساعد جوی علاوه بر سرعت دادن برای تکمیل واحدهای مسکونی تلاش می‌کنیم در حد امکان حتی شده یک روز زودتر ‌واحدهای مسکونی را افتتاح و واگذار کنیم.

مدیرعامل جدید شهر پردیس در پاسخ به این سؤال که آیا از بابت افزایش قیمت‌ها در بخشنامه سوم پرداختی به پیمانکاران آغاز شده است،گفت: پرداخت مبالغ از بابت افزایش قیمت‌ها به پیمانکاران آغاز شده است.

ولی‌پور افزود: در بخشنامه سوم افزایش قیمت مسکن مهر موارد مربوط به تأخیر گنجانده شده است به طوری که کمیسیون‌هایی را تشکیل داده‌ایم تا در آن میزان مجاز و غیرمجاز تاخیر در واگذاری‌ها مشخص شود.

ولی‌پور اضافه کرد: سقف تأخیر‌ها را به نفع متقاضی مسکن مهر می‌گذاریم و چنانچه تأخیر از سوی پیمانکاران محرز شد تفاهمنامه به همان قرارداد اولیه یعنی متری ۳۳۰ هزار تومان باز می‌گردد.

برچسب‌ها :