ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

تکذیب قتل زنجیره‌ای زنان و تلاش پلیس برای تعقیب عاملان رواج یک دروغ

شهروندان:
فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تکذیب قتل زنجیره ای زنان در بندرعباس گفت: این موضوع را دروغ های رواج یافته در شبکه های مجازی می دانیم و پیگیری ها برای یافتن عاملان انتشار آنها ادامه دارد.

نیروی انتظامییرنا نوشت: سردار سرتیپ دوم رضا محمدی یگانه سه شنبه در یک نشست خبری درپاسخ به سوالی درباره دلیل تکذیب دیرهنگام و چند روز پس از گسترش این شایعه اظهار داشت:نیروی انتظامی بنا ندارد به هر شایعه ای پاسخ دهد و پلیس تخصصی لزوم پاسخگویی به هرشایعه را بررسی می کند و سپس درباره آن تصمیم گیری می شود.

وی گفت: پلیس بتنهایی متولی پاسخگویی و تکذیب اینگونه شایعات نیست و این موضوع متولیان و مراجع دیگری نیز دارد که دراین باره دارای مسوولیت هستند.

رییس پلیس هرمزگان ادامه داد:تنهاجسد زن کشف شده مربوط به زنی است که در ساحل حوالی فرودگاه بندرعباس پیدا شده اما هنوز فرضیه قتل عمد درباره دلیل مرگ وی به اثبات نرسیده و موضوع در حال بررسی است.

محمدی یگانه اضافه کرد:گزارش و پرونده ای مبنی بر ربودن و موارد دیگر مربوط به زنان در سال جدید نرسیده است.

از حدود دو هفته پیش در محافل مختلف بندرعباس و بین مردم نقل قول های گسترده ای درباره ربودن و قتل زنان رواج یافته است.

دو هفته قبل یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در نشست علنی و در حضور خبرنگاران ضمن انتقاد شدید از آنچه ناامنی در مرکز استان هرمزگان نامید، خواستار حضور فرماندار در شورای شهر برای پاسخگویی به مسائل امنیتی شد.

برچسب‌ها :