ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

عمران روستایی تاثیر بسزایی در کاهش مهاجرت و بیکاری خواهد داشت

شهروندان:
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عمران روستایی می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها و کاهش بیکاری در مناطق شهری داشته باشد.

مهاجرتبه گزارش ایسنا غلامرضا تاجگردون در بازدید از روستای بن پیر از توابع دهستان بی بی حکیمه گچساران افزود: توسعه زیرساخت های مناطق روستایی و فراهم کردن امکانات رفاهی نقش مهم و موثری در رونق اقتصاد کشور دارد.

وی اظهارکرد: روستاییان همواره با تلاش خود در عرصه‌های مختلف به ویژه کشاورزی و دامداری کمک شایانی به اقتصاد کشور داشته اند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و ثابت نگهداشتن جمعیت روستایی مهمترین اولویت کاری مسوولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

تاجگردون تصریح کرد: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد باید تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم روستاهای این استان انجام دهد و کمک و تعامل قشرهای مختلف مردم استان نیز در این زمینه ضروری است.

وی ادامه داد: تمام مسئولان اجرایی گچساران باید با همراهی مردم این شهرستان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده با اندیشیدن تدابیر لازم برای رفع مشکلات روستاهای کم برخوردار شهرستان تلاش کنند.

روستای بن پیر گچساران دارای ۲۰۰ نفر جمعیت است و در دهستان بی بی حکیمه(س) قرار دارد.