ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

در برخی بانک‌های کشور سود بانکی به ۴۵ درصد می‌رسد

شهروندان:
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سفر به لرستان از برخی واحدهای صنعتی شهرستان‎های دورود و ازنا بازدید کردند.

ایسنا نوشت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از شرکت فارسیت، فولاد چدن و صنایع دفاعی وزرهی بنی هاشم دورود و همچنین شرکت دارو سازی بایر افلاک شهرستان ازنا بازدید کردند.

در این بازدید رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات لرستان در کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: به طور حتم برای بررسی و پیگیری این مشکلات در برنامه هفتگی مجلس یک روز را در کمیسیون اجتماعی اختصاص خواهیم داد.

عزیزی با بیان اینکه در برخی از بانک‌ها در کشور سود بانکی به ۴۵ درصد می‌رسد، گفت: این کار خلاف شرع است، روحانیون علما و مجتهدین باید در این زمینه فتوا دهند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان قوه قضایی نباید در این زمینه سکوت کنند، ادامه داد: مسئولان باید به دنبال راهکاری باشند که پول‌ها را از بانک‌ها خارج و در راه‌اندازی صنایع و کارخانه‌ها هزینه کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: پول‌ها باید برای تولید استفاده شوند نه برای بانکها، تا زمانی که پولها در بانک‎ها هستند پروژهای بزرگی مانند پتروشیمی لرستان، سدها و نیروگاه‎ها همچنان بلاتکلیف هستند و آمار بیکاری استان همچنان هم بالا است.

در این بازدید اعضای کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات این واحدهای صنعتی را بررسی کردند.

برچسب‌ها :