ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

بلاتکلیفی ۹۰ درصد از واحدهای مسکن مهر پردیس/ بانک مسکن آورده متقاضیان را نمی‌پردازد

شهروندان:
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس از بلاتکلیف ماندن 90 درصد از واحدهای مسکن مهر پردیس به دلیل عدم پرداخت آورده متقاضیان از سوی بانک مسکن خبر داد.

مسکن مهرمهر نوشت: حسن ولی پور در خصوص عدم همکاری بانک مسکن برای پرداخت آورده متقاضیان به شرکت پردیس، گفت: در حال حاضر تمام شهر پردیس درگیر عدم همکاری بانک مسکن شده است و واحدهای مسکن مهر و خدمات زیربنایی آنها درگیر آن است.

وی با بیان اینکه تاکنون فقط ۱۰ درصد از از واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس به اتمام رسیده و حدود ۷۵ هزار واحد هنوز در مراحل مختلف ساخت قرار دارند، اظهار داشت: بانک مسکن پول ناظر، هزینه آماده سازی زمین، خدمات زیربنایی و روبنایی را به ما نمی پردازد در حالیکه این رقم‌ها هم از محل آورده متقاضیان به ما پرداخت می شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه از تاریخ ۳ اردیبهشت مدیریت شمال شرق بانک مسکن در تهران به اعلام نامه ای ارسال کرده که فقط برای واحدهای مسکونی پول پرداخت می شود، گفت: در حالیکه تمامی این پروژه مربوط به بخش مسکن می شود و هزینه واحدهای تجاری برعهده دولت و متقاضیان نیست.

ولی پور تصریح کرد: در حال حاضر هزینه مهندسان ناظر، حق انشعاب و دیگر هزینه ها پرداخت نشده و ادامه ساخت پروژه ها را با مشکل مواجه کرده است در حالیکه در ازای صورت وضعیت ما پس از عید هیچ پولی پرداخت نشده است.

برچسب‌ها :