ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

پرداخت تسهیلات به مسکن مهر پردیس متوقف نشده است

شهروندان:
مدیر امور اعتباری بانک مسکن با تاکید بر این‌که‌ پرداخت تسهیلات به پروژه مسکن مهر پردیس متوقف نشده است گفت: اختصاص آورده متقاضی برای احداث خدمات روبنایی مسکن مهر مانند مسجد و محوطه تخلف است.

ایسنا نوشت: ذبیح اللمسکن مهره نعمتی با بیان این‌که پرداخت تسهیلات به مسکن مهر پردیس متوقف نشده است، اظهار کرد: طبق قانون به پروژه‌های مسکن مهر مطابق با پیشرفت فیزیکی ۲۵ میلیون تومان تسهیلات تعلق می گیرد.

وی با تاکید بر این‌که این تسهیلات به ساخت پروژه توسط سازندگان تعلق گرفته و صرف آماده سازی نمی شود تصریح کرد: علاوه بر تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی متقاضیان آورده خود را در حسابی نزد بانک مسکن واریز کرده‌اند تا با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی بر حسب مورد از این حساب برداشت صورت گرفته و به حساب سازنده واریز شود.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن افزود: طبق ماده ۷ فرم افتتاح حساب بانک مسکن متعهد شده که فقط مبلغ آورده متقاضی را به حساب سازنده واریز کند و اکنون این روند متوقف نشده است.

نعمتی ادامه داد: ساخت محوطه، مسجد و سایر اقدامات مربوط به آماده سازی به عهده وزارت راه و شهرسازی است و متقاضی وظیفه‌ای برای تامین هزینه احداث این زیرساخت‌ها ندارد.

وی گفت: سرپرست شرکت عمران پردیس طبق مصوبه گذشته کارگروه مسکن تقاضا دارد که آورده متقاضی صرف آماده سازی شود که چنین چیزی طبق تعهد بانک مسکن به متقاضی درست نیست.

برچسب‌ها : ,