ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

نماینده وزارت راه چرا در مناظره شرکت نکرد؟

شهروندان:
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: به خاطر پیشگیری از تشویش افکار عمومی و نیز جلوگیری از افزایش نگرانی های متقاضیان مسکن مهر در برنامه این هفته مناظره نماینده ای از وزارت راه و شهرسازی حضور نیافت.

قاسم بی نیاز قاسم بی نیاز با اشاره به برنامه این هفته مناظره و اختصاص آن به موضوع ادامه طرح مسکن مهر به ایرنا گفت: بخاطر پیشگیری از تشویش افکار عمومی و همچنین افزایش نگرانی های مردم و متقاضیان مسکن مهر و اینکه مبادا مردم تصور کنند وزارت راه و شهرسازی به خاطر مخالفت با مسکن مهر این پروژه را رها کرده، نماینده ای ازاین وزارتخانه در این برنامه حضور پیدا نکرد.

وی با تاکید بر اینکه همه برای تعیین تکلیف این پروژه تلاش می کنند، گفت: در انتهای این برنامه هم با وجود اینکه چهار نفر در موافقت با ادامه روند اجرای طرح مسکن مهر صحبت کردند و تنها یک نفر از دانشگاه به بیان نظرات مخالف با مدعوین پرداخت، مردم هم نظر وزارت راه و شهرسازی را مورد تائید قرار دادند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی تصریح کرد: این وزارتخانه از جهت اینکه این پروژه باید با امکانات کامل و رفع مشکلات آن افتتاح شود موافق آن است چرا که در کنار مردم قرار دارد اما از جهت اینکه اجرای آن باتوجه به شرایط اقتصادی کشورامکان پذیر نیست ودولت نباید راسا در ساخت و سازها ورود کند، با آن مخالف است.

به گفته بی نیاز، در صورت حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی و بیان مخالفت با ادامه روند کنونی طرح مسکن مهر، این تصور برای افکار عمومی ایجاد می شد که وزارت راه پیگیری حل مشکلات مسکن مردم را فراموش کرده است در حالی که این وزارتخانه رفع مشکل مسکن مردم را از دغدغه های اصلی خود می داند.

وی درپایان گفت: همانطور که وزیر راه و شهرسازی پیش از این بارها اعلام کرده است تمامی ارکان این وزارتخانه تلاش می کنند هرچه سریعترواحدهای مسکن مهر را با امکانات به مردم تحویل دهند.

براساس نظرسنجی این برنامه، ۴۲ درصد (۶۳ هزار نفر) عملکرد مسکن مهر را موفق و ۵۷ درصد (۸۳ هزار نفر) این طرح را ناموفق دانستند.

همچنین در نظرسنجی مرحله فینال دو نفره، ۶۱ درصد موافق نظر آقای ستاریان به عنوان مخالف مسکن مهر و ۳۹ درصد نیز موافق نظر آقای پروین به عنوان موافق مسکن مهر بودند.