ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

روح بسیجی در تمام اجزای برنامه ششم دمیده می‌شود

شهروندان:
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری از بسیجیان این معاونت درخواست کرد که به عنوان اتاق فکر، هر آنچه برای اعتلای نظام و دفاع از آن می‌توان ارائه کرد را در قالب برنامه ششم توسعه عینیت ببخشند تا روح بسیجی در تمام اجزای برنامه ششم دمیده شود.

محمدباقر نوبختبه گزارش مهر، محمدباقر نوبخت در جمع بسیجیان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری با اشاره به دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: دفاع از انقلاب اسلامی نه تنها به پایان نرسیده بلکه ابعاد جدیدی یافته و امروز صیانت از انقلاب در ابعاد مختلف وظیفه بسیجیان است.

معاون برنامه ریزی رئیس جمهور با بیان اینکه امام راحل(ره) رمز بقای انقلاب اسلامی را همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی می دانستند و این رمز همان وحدت کلمه است، گفت: ما در برابر نظام مسئول هستیم و نظام جمهوری اسلامی ابتدا با حمله نظامی مواجه شد، اما امروز این تهاجم ابعاد و اشکال جدیدتری یافته است.

وی ادامه داد: اگر در دوران جنگ رژیم بعث عراق در مقابل ما ایستاده بود و ابرقدرت ها به صورت پشت پرده از عراق حمایت می‌کردند، اما امروز قدرت های بزرگ صریح و شفاف اعلام می کنند که مانع رشد و ترقی نظام خواهند شد و درباره تضییع حقوق هسته ای ما به صراحت اظهارنظر می کند.

معاون برنامه ریزی رئیس جمهور با اشاره به مشکلات پیش روی حفظ میراث فاخر شهدا تصریح کرد: ما به عنوان دوستداران این میراث امروز با وسایل و لایه های جدید و پیچیده ای روبرو هستیم.

وی ضمن تقدیر از حرکت بسیج معاونت و اجرای بسته تفکر راهبردی در آن، آمادگی خود را برای تقویت و غنا بخشیدن به جهت گیری جدید بسیج اعلام کرد.

نوبخت تاکید بر لزوم وحدت در قالب بسیج تاکید کرد و با اشاره به سوابق خود به عنوان بسیجی، تهیه برنامه ششم توسعه را وظیفه امروز خود به عنوان یک بسیجی عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری در خصوص برنامه ششم گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی ایشان و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را ضامن موفقیت هر چه بیشتر برنامه ششم توسعه توصیف کرد.

وی، برنامه ششم توسعه را فرصت مناسبی برای توسعه و تقویت کشور دانست و از بسیجیان خواست خود را برای تدوین این برنامه آماده کنند و اندیشه ها و دیدگاه های خود را در این خصوص ارائه کنند.

نوبخت در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج در محدوده قوای نظامی مفهوم جداگانه ای دارد از بسیجیان معاونت خواست همان اهداف و آرمان‌های بزرگ بسیج را در قالب وظایف معاونت دنبال کنند.

معاون رئیس جمهور در پایان ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع بسیجیان، از آنان به عنوان پشتوانه و بازوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور یاد کرد و از بسیجیان خواست ماموریتی در خصوص نحوه رشد و اعتلای نظام در قالب برنامه ششم توسعه تعریف کنند که ضمن مقاوم کردن نظام جمهوری اسلامی، آن را از تیررس دشمنان خارج کند.

برچسب‌ها : ,