ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

آخرین وضعیت تفحص از مسکن مهر/ انتشار اسناد و مدارک تخلفات در صورت قانع نشدن مجلسی‌ها

شهروندان:
یکی از طراحان تحقیق و تفحص از مسکن مهر در مجلس،گفت: مسئولان و مجریان مسکن مهر از نمایندگان مجلس فرصت چند ماهه خواستند تا با ارائه گزارشی ابهامات مورد نقد را رفع کنند.

خانه ملت نوشت: سید سعید زمانیان دهکردی مسکن مهردر خصوص آخرین وضعیت تحقیق وتفحص از بانک مسکن، گفت: طرح تحقیق وتفحص از مسکن مهر در حال پیگیری است و مسئولان و مجریان این طرح از مجلس فرصت خواستند تا گزارشی ارائه کرده تا به ابهامات پیش آمده پاسخ دهند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در فرصت باقی مانده ابهامات رفع نشود،  اسناد و مدارکی از تخلفات مسکن مهر موجود است که در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

گفتنی است زمانیان دهکردی، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی پیش از این اعلام کرده بود: به علت غفلت مسئولان و نبود نظارت بر نحوه اجرای طرح مسکن مهر عده ای با استفاده از رانت و سوءاستفاده های مالی از  مسکن مهر یک شبه میلیارد شده اند.

 این نماینده مردم در مجلس نهم می افزاید: بر اساس تحقیقات انجام شده و اسناد بدست آمده مجریان مسکن مهر بخشی از زمین های دولتی ویژه طرح مسکن مهر را به تصرف خود و نزدیکانشان درآورده اند و با دخل و تصرف درنقشه ها از خانه دار شدن متقاضیان اصلی ممانعت کرده و این افراد را مجبور کردند خانه های خود را با نازلترین قیمت به آنها واگذار کنند.

زمانیان با بیان اینکه تعداد زیادی از متقاضیان اصلی مسکن مهر در حال حاضر به علت نبود نظارت سرمایه های خود را ازدست داده و صاحب خانه هم نشدند، تاکید می کند: طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر به منظور بررسی اینکه چه کسی مسئول این اتفاقات و سوء استفاده است و چرا بر اجرای طرح نظارتی صورت نگرفته است از سوی نمایندگان مطرح شده و در حال پیگیری است.