ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

ساخت‌وساز غیرمجاز بر روی پشت بام پاساژ علاءالدین متوقف شد

شهروندان:
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به انجام ساخت‌وساز غیرمجاز در پاساژ علاءالدین گفت: براساس صحبت‌های قائم مقام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران این ساخت‌وساز متوقف شده است.

پاساژ علاء الدینایسنا نوشت: احمد حکیمی‌پور، با بیان اینکه متوجه ساخت و ساز غیرمجاز بر روی پشت بام پاساژ علاءالدین شدیم در حالی که با روشی استتاری مانع از مشاهده این ساخت و ساز شده بودند اظهار کرد: بنابر اظهارات آقای امانی، قائم مقام معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۱۱ جلوی این ساخت‌وساز را گرفته است.

وی در ادامه به دیگر صحبت‌های قائم مقام معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: براساس این صحبت‌ها مالک از شهردار منطقه ۱۱ شکایت کرده و کار به دستگاه قضایی کشیده شده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای فشرده در مرکز شهر با توجه به مشکلاتی از جمله پارکینگ بسیار مورد توجه است، خاطرنشان کرد: ایجاد طبقه‌ای روی طبقه دیگر آن هم در مرکز شهر باید به لحاظ استحکام بنا، کشش منطقه، تطبیق با طرح جامع و تفصیلی براساس پهنه و تامین پارکینگ انجام شود.

حکیمی‌پور افزود: این پاساژ در حال حاضر نیز ازدحام قابل توجهی دارد و ما به هیچ‌وجه موافق افزایش ارتفاع و افزایش تراکم افراد در آن نیستیم.

برچسب‌ها : ,