ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

جزئیات طرح تبدیل مسکن مهر ۹۹ ساله به ملکی روشن نیست

شهروندان:
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نظر موافقی درباره تبدیل مسکن مهر ۹۹ ساله به مسکن ملکی داریم، گفت: جزئیات این طرح هنوز مشخص نیست.

تسنسید محمد پژمانیم نوشت: سیدمحمد پژمان اظهار کرد: هنوز در رابطه با تبدیل مسکن مهر ۹۹ ساله به مسکن ملکی تصمیم‌گیری نشده و جزئیات این برنامه فعلا مشخص و روشن نیست.

وی با بیان این که این موضوع هنوز در شورای مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی مطرح نشده است، تصریح کرد:‌ اما به‌طور کلی موافق این هستیم که مسکن مهر ۹۹ ساله به مسکن ملکی تبدیل شود و این اتفاق بیفتد.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اسفندماه سال گذشته از در دستور کار قرار داشتن تبدیل عرصه مسکن مهر ۹۹ساله به مسکن ملکی خبر داده و به تسنیم گفته بود: تبدیل مسکن مهر ۹۹ساله به ملکی نیازمند مصوبه است، از سوی دیگر باید تقاضای جدی و مؤثر هم برای این بخش وجود داشته باشد که تا چند ماه آینده برای آن هم تصمیم جدی اتخاذ خواهد شد.

ماه گذشته نیز مدیرعامل شرکت عمران پردیس از برنامه این شرکت برای ملکی کردن برخی پروژه‌های مسکن مهر ۹۹ساله این شهر خبر داد.

حسن ولی‌پور در این‌باره به تسنیم گفته بود:‌ در حال اخذ مجوزهای لازم برای تبدیل ۵هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر ۹۹ساله پردیس به ملکی هستیم که به‌زودی این برنامه عملیاتی می‌شود.

برچسب‌ها :