ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

پاسخگویی وزیر نفت در صحن مجلس/ کمیسیون اقتصادی میزبان دو وزیر و مدیران بانکی

شهروندان:
در هفته آینده وزیر نفت برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر خواهد شد.

مجلسفارس نوشت: دستور جلسات هفتگی مجلس شورای اسلامی در روزهای کاری هفته آتی یعنی یکشنبه،‌سه شنبه و چهارشنبه، ۲۵،۲۷ و ۲۸ خرداد ماه ۹۳ اعلام شد.بر اساس این گزارش موضوعات اقتصادی که در این هفته در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد شامل موارد زیر است:گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درمورد: طرح دوفوریتی اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار (اعاده شده از شورای محترم نگهبان).

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل (۴۴) قانون اساسی درمورد :طرح اصلاح مواد (۱) ، (۶) و (۷) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی (اعاده شده از شورای محترم نگهبان).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: طرح استفساریه ماده (۱۳۳) قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۱۳۳۶ و اصلاحات بعدی آن.

گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد: لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی.

گزارش شوردوم کمیسیون انرژی در مورد:طرح حمایت از صنعت برق کشور.

همچنین در هفته آینده نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران، ری‌، شمیرانات و اسلامشهر از وزیر نفت سوالاتشان را مطرح خواهند کرد.

این گزارش اضافه می کند: کمیسیون های اقتصادی مجلس نیز در هفته پیش رو روزهای پرکاری را دارند.

دو وزیر و مدیران بانکی در کمیسیون اقتصادی

کمیسیون اقتصادی روز سه شنبه میزبان وزرای محترم امور اقتصادی و دارائی، صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی و برخی از مدیران عامل بانکهای کشور در ارتباط با بررسی روند اقتصادی کشور در راستای اقتصادی مقاومتی است.

 زنگنه سه شنبه در کمیسیون انرژی

همچنین کمیسیون انرژی در روز یکشنبه انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون را برگزار و در روز سه شنبه وزیر نفت با حضور در این کمیسیون به سوالات علی‌اصغر زارعی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،مهدی عیسی‌زاده نماینده شاهین‌دژ، میاندوآب و تکاب،سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان، حمید رسایی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم،نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه،سیدمسعود میرکاظمی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر پاسخ خواهد داد.

برچسب‌ها :