ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

۲۰۰۰ واحد مسکن مهر همدان متقاضی ندارد

شهروندان:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان گفت: دو هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان به دلیل نبود متقاضی بلاتکلیف مانده است.

مسکن مهرحسن ظفری روز دوشنبه افزود : دولت در اجرای طرح مسکن مهر، مکلف به تامین زمین و بخشی از هزینه ساخت در قالب ارایه تسهیلات بانکی شد.
وی بیان کرد: بر اساس این رویکرد بقیه هزینه ساخت مسکن نیز باید از سوی متقاضی تامین شود که کوتاهی برخی متقاضیان در این زمینه موجب رکود بخشی از طرح ها شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان ادامه داد: طرح ۳۳۸ واحدی شهر فامنین با وجود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل نداشتن متقاضی بلاتکلیف باقی مانده است.

ظفری گفت: برای تامین زمین ۱۱هکتاری در فامنین با بیش از ۱۱۲ مالک زمین رایزنی صورت گرفت و با همکاری فرمانداری، راه و شهرسازی، و بنیاد مسکن کارهای حقوقی آن انجام شد.

وی بیان کرد: با آغاز اجرای این طرح در منطقه ˈماماهانˈ از توابع شهرستان فامنین برخی متقاضیان به دلیل قرار گرفتن این طرح در این منطقه از آن استقبال نکردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان گفت: جانمایی این طرح به دلیل نزدیک بودن به فرمانداری، جاده اصلی ، مجموعه سایت اداری و دولتی و مرکز علمی و آموزشی، کارشناسانه و علمی است.

وی اظهار کرد: برخی متقاضیان بر این باورند که با حداقل آورده یا با پرداخت ۱۰ میلیون ریال باید صاحب خانه شوند در حالی که باید متقاضیان مسکن این تفکر نادرست را اصلاح کنند.

تاکنون پنج هزار و۲۰۰ واحد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان همدان به بهره برداری رسیده است.

برچسب‌ها :