ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
ستاری خبرداد:

وام مسکن نخبگان یک میلیارد ریال شد

شهروندان:
رییس بنیاد ملی نخبگان از افزایش میزان وام مسکن نخبگان به سقف یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: این وام با کارمزد 9 درصد و بازپرداخت 20 ساله به نخبگان تعلق می گیرد.

مسکن‌ مهربه گزارش ایرنا، دکتر سورنا ستاری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیش از این وام مسکن نخبگان ۸۰ میلیون تومان و با کارمزد ۱۸ درصد بود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار داشت:بخشی از سیاست های اقتصاد دانش بنیان مربوط به حوزه فناوری های نرم و هویت ساز است و از سویی یکی از مهمترین مشکلات کشور در این زمینه اشتغال فارغ التحصیلان علوم انسانی در این زمینه است.

وی امضای تفاهم نامه حمایت از فعالیت های دانش بنیان در حوزه فرهنگی، هنری، انتشاراتی و اطلاع رسانی را بستری برای اشتغال دانش بنیان بسیاری از فارغ التحصیلان علوم انسانی عنوان کرد و گفت:براساس این تفاهم نامه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امکانات گسترده ای را در حوزه فناوری اطلاعات، فناوری های نرم و هویت ساز در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد داد.

وی گفت:حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تولیدات محصولات فرهنگی از اولویت های حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش ایرنا، تفاهم نامه همکاری در زمینه حمایت از فعالیت های فرهنگی، هنری، مطبوعاتی و اطلاع رسانی کشور عصر امروز چهارشنبه بین سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شد.

برچسب‌ها : , ,