ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

اجرای بیمه خدمات دندانپزشکی کودکان در انتظار تصویب دولت

شهروندان:
مدیر کل بیمه های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب ارزش نسبی خدمات دندانپزشکی در شورای عالی بیمه خبر داد و گفت: برای اجرایی شدن بیمه دندانپزشکی باید ارزش این خدمات به تصویب هیات دولت برسد.

مهدندانپزشکی کودکانر نوشت: رضا حسین پور افزود: بیمه دندانپزشکی کودکان در شورای عالی بیمه در دو ماه قبل به تصویب رسیده بود که پس از آن نیز در دولت مصوب شده بود.

وی گفت: اما ارزش نسبی خدمات این بیمه به تازگی و سه روز قبل در جلسه شورای عالی بیمه به تصویب رسید و طی دو هفته آینده نیز به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

مدیر کل بیمه های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بیمه دنداندپزشکی کودکان هنوز اجرایی نشده است، تاکید کرد: برای اجرایی شدن باید ابتدا از سوی دولت تصویب و سپس ابلاغ شود.

به گفته حسین پور، با تصویب ارزش نسبی خدمات بیمه دندانپزشکی امیدواریم بزودی این مصوبه در سراسر کشور اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه در بسته خدمات بیمه دندانپزشکی کودکان به سیاست‌های پیشگیرانه توجه ویژه‌ای شده است، گفت: آموزش بهداشت،معاینه دوره‌ای دندانها،نحوه صحیح مسواک زدن، نخ کشیدن، فلورایدتراپی، فیشورسیلنت، ترمیم، جرمگیری و بروساژ تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

به گفته حسین پور، ارائه خدمات بیمه‌ای در حوزه پیشگیری شرایطی را فراهم کنیم تا خانواده‌ها هزینه کمتری را بابت درمان پرداخت کنند.