ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
گزارش شهروندان از نشست خبری معاون وزیر راه

مسکن مهر با برنامه نبود/ تامین نیازهای ساکنان در چارچوب حقوق شهروندی/ میزان پیشرفت مسکن مهر در سراسر کشور و آورده مردم

شهروندان:
مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تامین نیازهای روبنایی و زیرساختی ساکنان مسکن مهر در چارچوب حقوق شهروندی ساکنان است.

محسن نریمانبه گزارش خبرنگار شهروندان٬ نشست خبری محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در سومین روز نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای جدید٬ امروز (سه‌شنبه ۲۱مرداد) در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

نریمان با ابراز خوشحالی از اینکه اقدام‌های عمرانی کشور مردم محور شده است٬ گفت: به همین دلیل شرکت عمران شهرهای جدید حمایت از بخش خصوصی را در اولویت کارهای خود قرار داده است تا در کنار اقدام‌های اساسی دولت در مهار تورم و خارج شدن از رکود بتواند به موفقیت های بیشتری دست یابد.

وی ادامه داد: در روز دوم نمایشگاه ۲۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید صورت گرفته که  این نشان از ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری دراین شهرها است.

معاون وزیر با تاکید بر سیاست برد-برد در شهرهای جدید و مردم محور بودن طرح‌ها را مهم دانست و گفت: تصدی‌گری دولت در این امور باید کاهش پیدا کند و معتقدیم بخش خصوصی می‌تواند با درک بهتر از مسائل اقتصادی برخی ازمشکلات را رفع  کند.

نریمان با بیان اینکه مسکن مهر در سراسر کشور ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است٬ افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها آورده مردم هم باید در همین حد باشد اما طبق آخرین اخبار مبلغ پرداختی مردم کمتر از ۶۰ درصد است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم اکثریت واحدهای مسکن مهر در سال جاری و باقی مانده آن در سال ۹۴ تکمیل و به نیازهای ساکنان هم توجه شود.٬ تاکید ریاست جمهوری بر تامین نیازهای زیربنایی و روبنایی ساکنان مسکن مهر است که اجرا این طرحها از حقوق شهروندی ساکنان به حساب می‌آید.

معاون وزیر ادامه داد: مسکن مهر آنقدر بزرگ و حجیم طراحی شد که ما در ابتدای کار اولویت خود را براتمام آن قرار دادیم اما پروژه های مسکن مهر خیلی با برنامه نبود و مکان‌یابی درستی هم برای آن انجام نشد.

برچسب‌ها : ,