ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

اگر ایرانی هستیم، باید رای دهیم

شهروندان:
داریوش مصطفوی، بازیکن سابق استقلال، پرسپولیس و رییس سابق فدراسیون فوتبال خواهان رییس جمهوری است که بتواند ورزش را از سیاست جدا کند یا حداقل افرادی را در ورزش جای دهد که در آن رشته تخصص داشته باشند.

داریوش مصطفویوی درباره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه به «اعتماد» گفت: اگر ما ایرانی هستیم و اگر سرنوشت خودمان و مملکت مان برایمان مهم است باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی درباره خصوصیات رییس جمهور آینده افزود: ما باید در این انتخابات خیلی دقت کنیم. باید به شخصی رای دهیم که از بقیه اصلح تر باشد و بتواند مشکلات جامعه را از بین ببرد. با توجه به شرایط اقتصادی مردم ما رییس جمهوری را می خواهیم که بتواند شرایط معیشت مردم را فراهم کند.

بیکاری ای که در بین جوان ها وجود دارد باید بر طرف شود. رییس جمهوری باشد که از نظر مادی و معنوی کشور را بسازد. امیدوارم با انتخاب رییس جمهوری اصلح از سوی مردم شرایط بهتر شود.

رییس سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه چه انتظاری از رییس جمهور آینده برای آینده ورزشی ایران دارد، اظهارداشت: امیدوارم پس از ۳۴ سال هدایت ورزش در دست آدم های ورزشی بیفتد. امیدوارم در دوره بعدی ورزش تبدیل به جایگاهی برای سیاست بازی نشود.

انتخاب افراد برای مدیریت ورزش، سیاسی نباشد. افرادی بیایند که ورزشی باشند. مهم نیست شخصی که به سمتی در ورزش می رسد حتما ورزش کرده و ورزشکار باشد اما حداقل ورزش را بفهمد و درک کند. افرادی به ورزش بیایند که اتحاد داشته باشند.

ما در ریاست سازمان ورزش نیاز به آدم ورزشی داریم. ما تا به حال به غیر از هاشمی طبا و غفوری فرد آدم ورزشی در ریاست سازمان ورزش نداشته ایم. در کل ورزش نیاز به افراد متخصص دارد.

مصطفوی درباره اینکه کاندیدای مورد نظرش در انتخابات چه شخصی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جمع بندی نرسیده ام که به چه شخصی رای دهم. درباره برنامه های کاندیداها فکر می کنم و در نهایت به فرد اصلح تر رای خواهم داد.

منبع: اعتماد

برچسب‌ها : ,