ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

منشور اخلاقی کارکنان بانک مسکن

شهروندان:
متن منشور اخلاقی کارکنان بانک مسکن به شرح زیر است:

بانک مسکنبهترین مردمان : سودمندترین آن‌ها برای مردم هستند پیامبر اکرم(ص)

بهترین معلم و راهنما، نفس بیدار انسان است که همواره با او و مراقب اوست. اما بی‌شک گاهی همه ما برای رسیدن به کمال و موفقیت نیازمند هدایت و آگاهی یکدیگر هستیم.

براین اساس کارکنان بانک مسکن برای تکریم مشتریان منشور اخلاقی ذیل را سرلوحه و راهنمای خود قرار داده‌اند.

ما کارکنان بانک مسکن بر این اعتقادیم که در گردش کار بانک، مشتری «اصل» است از همین رو انجام خواست‌های بحق و جلب رضایت او را بر خود فرض می‌دانیم.

ما کارکنان بانک مسکن بر این اعتقادیم که رعایت ادب، احترام، تکریم توام با رفتاری صمیمانه و دوستانه در برخورد با مشتریان و ارباب رجوع وظیفه ما است .

ما کارکنان بانک مسکن بر این اعتقادیم که خوب گوش دادن به سخن مشتریان، مهمترین اصل در برقراری ارتباط درست است و لذا تلاش برای دستیابی به این مهم را لازم می‌دانیم.

ما کارکنان بانک مسکن براین اعتقادیم که وقت شناسی ، تعهد و دقت در عرصه خدمات مطلوب بانکی به مشتریان و رعایت حقوق ایشان، از مهمترین وظایف ما می‌باشد.

ما کارکنان بانک مسکن بر این اعتقادیم که امانت‌داری، صداقت، تواضع و مسوولیت پذیری پشتوانه محکم اعتماد مشتریان به بانک می‌باشد لذا کوشش در آراستن خویش به این صفات را واجب می‌شماریم.

ما کارکنان بانک مسکن بر این اعتقادیم که راهکارهای جدید خدمات بانکی و اصلاح امور از طریق پیشنهادها و رهنمودهای مشتریان به دست می‌آید. از این رو نقد پذیری را نشانه بلوغ و رشد یک بانک می‌دانیم.

ما کارکنان بانک مسکن بر این اعتقادیم که فراهم آوردن امکانات، آرامش خاطر مشتریان و انجام به موقع و سریع امور و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان از اساسی‌ترین وظایف ما می‌باشد.

ما کارکنان بانک مسکن بر این اعتقادیم که باید ضمن تکریم و تلاش برای جلب رضایت مشتریان با اتکا به خداوند متعال در پی تحقق اهداف یک بانک پاسخگو باشیم.

ما کارکنان بانک مسکن بر این اعتقادیم که مبنای ارزیابی عملکرد ما ، نظرات و میزان رضایت شما مشتریان عزیز و مراجعه کنندگان گرامی است.

و بالاخره ما کارکنان بانک مسکن بر این اعتقادیم که سعی ما در جلب رضایت مشتریان، و تلاشی است در انجام وظیفه پاسخگویی به آنان.

برچسب‌ها :