ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

قسم‌نامه مدیران

شهروندان:
اینک که به من توفیق خدمت به مردم عنایت کرده ای بمن آن توانایی را عنایت نما که به درستی خود را بشناسم تا دریابم چه هستم چه می توانم انجام دهم آنچنان قوه تشخیص بمن مرخمت کن تا بتوانم از نیروی خود به بهترین وجه در حل مشکلات و مسایل استفاده نمایم.

قسم‌نامه مدیرانآنچنان شعور و فهمی به من ارزانی دار تا با خوشحالی و روحیه قوی بتوانم به اشتباه خود معترف بوده و از آنها تجربه بیاموزم.

آنچنان تواضع و فروتنی بر من عنایت کن تا با برخورداری ار آن حتی از کسانیکه از لحاظ سابقه و رتبه از من کم تجربه ترند چیزی بیاموزم.

آنچنان ادراک و اخساسی به من ارزانی دار تا بتوانم عکس العمل اعمال خود را در دیگران مشاهده و با تجدیدنظر کردار و گفتار خود موارد برخورد و عیب و نقص را مرتفع سازم.

آنچنان بینشی عطا فرما تا بتوانم ارزش کسانی را که با من در تماس کاری هستند تشخیص داده و انها را محترم شمرده مانع پیشرفت آنها نشوم و وسیله پیشرفت خود را در عقب ماندگی و خرد کردن انها فراهم نسازم.

آنچنان فراست و هوشیاری بمن ده تا خود را نیز از گروه حس کرده و همیشه با مشورت دست جمعی در راه پیشرفت کار گروهی کوشا باشیم.

آنچنان نیروی اغماض به من اعطا کن تا اشتباهات زیردستان را بزرگتر از آنچه که هست جلوه نداده و آنها را به حساب آموزش واقعی و یاد گرفتن آنان قرار داده همیشه از حقوق آنان دفاع کرده نسبت به اعمال آنها قبول مسولیت نمایم.

آنچنان شجاعتی بمن ده تا در هر زمان که نیاز باشد تصمیم گرفته و زمانی نیز که ضروری نباشد از اخذ تصمیم عجولانه پرهیز کنم.

آنچنان صبر و شکیبایی به من عنایت فرما تا با امکانات موجود ساده و بی پالایش زندگی کنم و در نهایت صرفه جویی برای بهبود اوضاع و روش ها بکوشم. سپاس من به تو ای خدای بزرگ که همه نعمتها را به ما ارزانی داشتی عنایتی فرما تا در نتیجه اعمال مدیریت صحیح و برخورداری از ایمان و توکل بتو درایت بیشتری یابم و در همه مواقع با همکاری و تشریک مساعی با یکدیگر موجبات رضایت هر چه بیشتر بندگان تو را فراهم سازم زیرا می‌دانم که رضای تو در جلب رضایت بندگان تو نهفته است.

برچسب‌ها :